lauantai 8. maaliskuuta 2014

8. syy olla onnellinen

8# oma kulta


Välillä niin hölmö, mutta silti niin rakas. Ja tottakai hän on yksi valtavan iso syy olla onnellinen <3

7. syy olla onnellinen



7# Koiralenkit luonnossa


Ulkona oli ihanan keväinen ilma ja mulla vapaapäivä, joten ulkoiltiin Nallen kanssa oikeen kunnolla. Mentiin Halistenkosken luontopolulle kävelemään. Tai no Nalle juoksi edestakasin edellä ja mä koitin pysyä perässä :D Välillä heiteltiin keppiä ja parasta oli kun Nalle sai juoksennalla vapaana. Kuvassa Nalle on löytänyt upean kepin. Meidän tytölle kun ei mitkään pikkurisut kelpaa. Meno- ja tulomatkalla käväistiin vielä koirapuistossakin. Ja nyt on molemmat tytöt ihan poikki :)