7# Koiralenkit luonnossa
Ulkona oli ihanan keväinen ilma ja mulla vapaapäivä, joten ulkoiltiin Nallen kanssa oikeen kunnolla. Mentiin Halistenkosken luontopolulle kävelemään. Tai no Nalle juoksi edestakasin edellä ja mä koitin pysyä perässä :D Välillä heiteltiin keppiä ja parasta oli kun Nalle sai juoksennalla vapaana. Kuvassa Nalle on löytänyt upean kepin. Meidän tytölle kun ei mitkään pikkurisut kelpaa. Meno- ja tulomatkalla käväistiin vielä koirapuistossakin. Ja nyt on molemmat tytöt ihan poikki :)