Olen jo pitkään kaivannut ohuita villasukkia, mitkä mahtuisivat kenkiin helpommin. Löysin lankamaailmasta alennuksesta ihanan värisen sukkalangan, josta päätin tälläiset neuloa. Puikot ovat 2,5 ja kuvioksi teen yksinkertaista pitsi-palmikkoa yhden rivin sivulle. Ohjeen pitsipalmikkoon löysin on Hääräämö-blogista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti