perjantai 14. helmikuuta 2014

6. syy olla onnellinen

6# uuden työn aloittaminen


Olen jo pitkään kaivannut ohuita villasukkia, mitkä mahtuisivat kenkiin helpommin. Löysin lankamaailmasta alennuksesta ihanan värisen sukkalangan, josta päätin tälläiset neuloa. Puikot ovat 2,5 ja kuvioksi teen yksinkertaista pitsi-palmikkoa yhden rivin sivulle. Ohjeen pitsipalmikkoon löysin on Hääräämö-blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti