Heräsin aamulla aikaisin ja aloin aamupuuron sekä riittävän määrän kahvia juotuani jynssäämään paikkoja puhtaaksi oikein perusteellisesti. Hyvin kului neljä tuntia 24 neliömetrin siivoukseen. Nyt on mun pikku kämppäni putipuhdas ja kehtaa huomenna päästää vieraita juhlimaan tupareita sekä mun synttäreitä, tosin kyllä hieman jälkikäteen, sillä olen jo viikon verran vietellyt 20 vuotiaan elämää.
Noh, siivouksen jälkeen hain Yves Rocherin ja H&M:n tilaukset R-kioskista. Sain samalla kunnon kävelylenkin (onneksi, sillä en kerinnyt tänään millään salille) kun vielä menin ensin väärään ärrään kyselemään. Ei ole ihan vielä kaikki keskustan nurkat hallussa..
Sen jälkeen lähinkin Ikeaan ja tapasin siellä kaverini. Lihapullien jälkeen olikin voimaa kierrellä rauhassa koko rakennus läpi, johon menikin monta tuntia! Mukaan tarttui kaiken näköistä, muun muassa musta karvamatto, tabletit, koristevalot, servettiteline ja yrttipurkit. Lisää kuvien kera myöhemmin.
Nyt juon punaviiniä, teeveestä tulee Kumman kaa (maailman paras ohjelma Sinkkuelämän jälkeen) ja alan seuraavaksi suunnittelemaan huomisen tarjottavia. Luultavasti cupcakeseja ja jotakin suolaista piirakkaa.
Huomisesta on tulossa toinen kiireinen päivä. Aamusta lähden ruokkimaan kissoja vanhempien luokse, ja tulen kaupan kautta kotiin leipomaan ja väsäilemään kaikkea valmiiksi iltaa varten. Sitten vihdoin pääsen rentoutumaan kunnolla ja juhlimaan. Sitä odotellessa! Ja josain välissä pitäisi vielä saada veljen synttärilahjasukat valmiiksi.
Hyvää ja antoisaa viikonloppua teillekkin!