tiistai 9. lokakuuta 2012

Puikoilla nyt

Eli tälläisiä olisi pikkuhiljaa valmistumassa...





Ja tämä pari on lahjavarastossa osottamassa saajaansa. Tekisi kyllä mieli pitää sukat itselläni!


4 kommenttia:

  1. Ui kun vaikuttaa mielenkiintoiselta blogilta. :) Odottelen jatkoa ja liityn lukijaksi!

    aamu-unia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Nuo oranssit sukat on aivan ihanat, ja vihreistä näyttää tulevan vähintään yhtä mahtavat!

    VastaaPoista