Ja sukat sain annettua tänään veljelle! Kerroin viime postauksessa
pulmasta. Tosiaan menin vanhempiani ja kissojani moikkaamaan ja tuli mieleen katsella josko kaapeista löytyisi jotain samalla värillä kudottua. Ja löytyihän sieltä. Äitin lahjaksi saamat villasukat, joissa oli ihan tajuttoman iso kantapää. Nyt äiti saa samalla hyvin istuvat sukat (minä sain lisää kudottavaa) ja veli sai omat lahjasukkansa. Ja sukat oli tosi sopivat ja kuulemma parhaat villasukat mitä ikinä on veljeni omistanu! Loppu hyvin kaikki hyvin.
Nyt lähden tuonne ihanann talvisäähän hakemaan Siwasta Novitan lankalähetystä. Teen iskälle harmaan slipoverin isänpäivälahjaksi ja sitä varten piti tilata langat, mutta mukaan tarttui paljon muutakin.
 |
| Tältä näytti ensilumi torstai-illalla ikkunasta kuvattuna. I ♥ |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti