Tuli elokuussa maistettua tuoreita rapuja ensimmäistä kertaa. En kauheasti tykkää mistään merenelävästä, mutta pakkohan noita oli maistaa kun olivat niin hienon näkösiäkin! Ihan hyväähän se oli jos sulkee pois ne ruksauttelun ja imemisen aiheuttamat väristykset.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti