Olen jo pitkään kaivannut ohuita villasukkia, mitkä mahtuisivat kenkiin helpommin. Löysin lankamaailmasta alennuksesta ihanan värisen sukkalangan, josta päätin tälläiset neuloa. Puikot ovat 2,5 ja kuvioksi teen yksinkertaista pitsi-palmikkoa yhden rivin sivulle. Ohjeen pitsipalmikkoon löysin on Hääräämö-blogista.
perjantai 14. helmikuuta 2014
torstai 13. helmikuuta 2014
keskiviikko 12. helmikuuta 2014
perjantai 7. helmikuuta 2014
torstai 6. helmikuuta 2014
2. syy olla onnellinen
2# Se, että Hän muistaa minut vaikka pääsen rapsuttelemaan ihan liian harvoin ja silloinkin haisen aina koiralta. Ikävä.
keskiviikko 5. helmikuuta 2014
Sata syytä olla onnellinen
Herätän blogin hiljaiselosta liittymällä Perjantaikokin haasteeseen, jossa on tarkoituksena kertoa sata asiaa, jotka tekevät onnelliseksi.
1# Aurinkoiset talvipäivät
Auringonvaloa ei tänä talvena tunnu hirveästi näkyneen, minkä huomaa heti väsymyksenä ja mielialan laskuna. Mutta niistä muutamista aurinkoisista päivistä iloitsee sitten sitäkin enemmän :)
1# Aurinkoiset talvipäivät
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)