perjantai 14. helmikuuta 2014

6. syy olla onnellinen

6# uuden työn aloittaminen


Olen jo pitkään kaivannut ohuita villasukkia, mitkä mahtuisivat kenkiin helpommin. Löysin lankamaailmasta alennuksesta ihanan värisen sukkalangan, josta päätin tälläiset neuloa. Puikot ovat 2,5 ja kuvioksi teen yksinkertaista pitsi-palmikkoa yhden rivin sivulle. Ohjeen pitsipalmikkoon löysin on Hääräämö-blogista.

torstai 6. helmikuuta 2014

2. syy olla onnellinen

2# Se, että Hän muistaa minut vaikka pääsen rapsuttelemaan ihan liian harvoin ja silloinkin haisen aina koiralta. Ikävä.


keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Sata syytä olla onnellinen

Herätän blogin hiljaiselosta liittymällä Perjantaikokin haasteeseen, jossa on tarkoituksena kertoa sata asiaa, jotka tekevät onnelliseksi.

1# Aurinkoiset talvipäivät


Auringonvaloa ei tänä talvena tunnu hirveästi näkyneen, minkä huomaa heti väsymyksenä ja mielialan laskuna. Mutta niistä muutamista aurinkoisista päivistä iloitsee sitten sitäkin enemmän :)