knitting & cupcakes
torstai 6. helmikuuta 2014
2. syy olla onnellinen
2# Se, että Hän muistaa minut vaikka pääsen rapsuttelemaan ihan liian harvoin ja silloinkin haisen aina koiralta. Ikävä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti