torstai 6. helmikuuta 2014

2. syy olla onnellinen

2# Se, että Hän muistaa minut vaikka pääsen rapsuttelemaan ihan liian harvoin ja silloinkin haisen aina koiralta. Ikävä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti