lauantai 8. maaliskuuta 2014

8. syy olla onnellinen

8# oma kulta


Välillä niin hölmö, mutta silti niin rakas. Ja tottakai hän on yksi valtavan iso syy olla onnellinen <3

7. syy olla onnellinen



7# Koiralenkit luonnossa


Ulkona oli ihanan keväinen ilma ja mulla vapaapäivä, joten ulkoiltiin Nallen kanssa oikeen kunnolla. Mentiin Halistenkosken luontopolulle kävelemään. Tai no Nalle juoksi edestakasin edellä ja mä koitin pysyä perässä :D Välillä heiteltiin keppiä ja parasta oli kun Nalle sai juoksennalla vapaana. Kuvassa Nalle on löytänyt upean kepin. Meidän tytölle kun ei mitkään pikkurisut kelpaa. Meno- ja tulomatkalla käväistiin vielä koirapuistossakin. Ja nyt on molemmat tytöt ihan poikki :)

perjantai 14. helmikuuta 2014

6. syy olla onnellinen

6# uuden työn aloittaminen


Olen jo pitkään kaivannut ohuita villasukkia, mitkä mahtuisivat kenkiin helpommin. Löysin lankamaailmasta alennuksesta ihanan värisen sukkalangan, josta päätin tälläiset neuloa. Puikot ovat 2,5 ja kuvioksi teen yksinkertaista pitsi-palmikkoa yhden rivin sivulle. Ohjeen pitsipalmikkoon löysin on Hääräämö-blogista.

torstai 6. helmikuuta 2014

2. syy olla onnellinen

2# Se, että Hän muistaa minut vaikka pääsen rapsuttelemaan ihan liian harvoin ja silloinkin haisen aina koiralta. Ikävä.


keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Sata syytä olla onnellinen

Herätän blogin hiljaiselosta liittymällä Perjantaikokin haasteeseen, jossa on tarkoituksena kertoa sata asiaa, jotka tekevät onnelliseksi.

1# Aurinkoiset talvipäivät


Auringonvaloa ei tänä talvena tunnu hirveästi näkyneen, minkä huomaa heti väsymyksenä ja mielialan laskuna. Mutta niistä muutamista aurinkoisista päivistä iloitsee sitten sitäkin enemmän :)