Herätän blogin hiljaiselosta liittymällä
Perjantaikokin haasteeseen, jossa on tarkoituksena kertoa sata asiaa, jotka tekevät onnelliseksi.
1# Aurinkoiset talvipäivät
Auringonvaloa ei tänä talvena tunnu hirveästi näkyneen, minkä huomaa heti väsymyksenä ja mielialan laskuna. Mutta niistä muutamista aurinkoisista päivistä iloitsee sitten sitäkin enemmän :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti