keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Sata syytä olla onnellinen

Herätän blogin hiljaiselosta liittymällä Perjantaikokin haasteeseen, jossa on tarkoituksena kertoa sata asiaa, jotka tekevät onnelliseksi.

1# Aurinkoiset talvipäivät


Auringonvaloa ei tänä talvena tunnu hirveästi näkyneen, minkä huomaa heti väsymyksenä ja mielialan laskuna. Mutta niistä muutamista aurinkoisista päivistä iloitsee sitten sitäkin enemmän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti