Anteeksi blogin pitkä hiljaisuus. Mutta en nytkään valitettavasti aio tilannetta korjata käsitöiden saralta, sillä en ole saanut mitään töitä etenemään. Syynä on kiire. Olen käynyt töissä ja töiden jälkeen salilla. Ja illalla olenkin sitten katsonut vain salkkarit teeveestä, syönyt, dataillut ja mennyt nukkumaan. Viikonloput olen ollut kavereiden kanssa tai salilla. Lisäksi kädet ovat alkaneet särkeä jo hetken kutomisesta, joten ei ihan hirveästi tee mieli kärsiä vaikka kovin haluaisinkin saada edes sen iskän neuleslipoverin valmiiksi jouluksi.
En ole edes joulukortteja saanut tehtyä! Tuntuu ihan kuin jouluun olisi vielä muutama kuukausi, mutta ei, sehän on 13 yön päästä. Yleensä olen suunnitellut joulun menuun ja etsinyt uudet reseptit jo hyvissä ajoin. Joulukorttejakin olen joka vuosi muutaman askarrellut. Lisäksi ajattelin kutoa kaikille lahjat. Mutta ei.
Jotain jouluista olen sentään ehtinyt hankkia ja puuhata.
 |
| RAKASTAN hyasintteja ja niiden tuoksua. Amaryllis on toinen joulun lempparikukkani. |
 |
| Kynttelikön ostin vasta eilen |
 |
| Joulu ei tule ilman joululakanoita |
 |
Myös joululauluja olen ahkerasti soitellut ja lauleskellut. Toivottavasti naapuritkin ovat jouluihmisiä..
|
 |
| Tässä iskän neuleslipoveria. Aloitin vasta takakappaleen hihansuiden kavennukset, vielä yli puolet jäljellä. Aikalailla pelottaa ettei tule ehtimään pukinkonttiin. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti