sunnuntai 14. lokakuuta 2012

tupareita ja synttäreitä

Eilinen ilta sujui kaikin puolin hyvin ja kivaa oli. Tein broileripiirakkaa suunnilleen tämän ohjeen mukaan. Piirakka oli tosi vetelää aluksi, mutta taisin olla turhan hätäinen ja kunnollinen jäähdyttäminen olisi korjannut tilanteen, sillä yöllä piirakka oli oikein jämäkkää jääkaapissa oltuaan (sain vähän yöpalaa tanssimisen jälkeen). Hyvää piirakka kuitenkin oli ja maistui vieraillekkin!


Toiseksi tarjottavaksi tein suklaa-vanilja cupcakeseja suklaavoikreemikuorrutteella. Myös näytti maistuvan ja jäi vielä aamukahvin seuraksi herkuteltavaa :)

Tästä on hyvä jatkaa aurinkoista sunnuntaita!

2 kommenttia: